keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Runo ja ATC

Ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille!

Runoista en mitään ymmärrä mutta ATC korteista hiukan :)

Oli vuosi 2008 ja huhtikuun ensimmäisiä päiviä. Anne mulle kiikutti korttimateriaaleja ja käski vaan tekemään kortteja. Olin ihmetellyt jo muutaman aikaa niitä pikkuriikkisiä kortteja joita hän oli saanut vaihdoissa jopa "ympäri maailmaa".
...noh tohtiiskohan...voi kauhiaa enhän mä osaa...jos sittekki...

Ja niin siinä sitten kävi että 5.4 2008 tein ensimmäisen ATC korttini ja muutama niitä on tullutkin tehtyä. Ei niin paljon kun silloin alussa mutta vaihtokorttejakin on mukavasti kolme kansiollista. Arja L. oli minun ensimmäinen korttikaveri ja tässä hänen ihana kortti, minun ensimmäinen vaihtokorttini.

"Tykkään kirsikoista"


Muita vaihtokavereita on myös todella paljon ja mahtava noita kortteja on katsella ja ihailla. Haasteisiin piti osallistua jopa monta kertaa päivässä ja yölläkin mennä luuraamaan sivuja oliko kukaan kommentoinut :)
Siitä se lähti ja tänään tein ATC kortin joka on numeroltaan 1437, aika monta siis on tullut tehtyä. Jokainen on kuvattuna ja numeroituna.

Manumiinalla on mukava haastekin ja tämä lapsukaisen kuva on luurannut mua jo monta päivää ja tälläinen kortti siitä tuli. Ihan yksinkertainen ja pikku runonpätkä mulle tuli tästä kortista mieleen.

Hangella hiihtelee hiljakseen Hilpa.
Hänellä ei olekaan mielessä kilpa.

                                             "Hilpa tyttönen", Varattu Sannalle.


Kiitos Sanna näistä muisteluista ja kaikista ihanista ATC korteistasi myös!!

Muistakaa tehdä YSTÄVÄNPÄIVÄ kortteja TÄNNE !!!

9 kommenttia:

  1. Sinäkin jo 5 vuotta kortteillut! Ei ihme, että korttisi ovat noin kauniita!

    VastaaPoista
  2. Monta olet sinäkin tehnyt, minäkin yli tuhat.

    VastaaPoista
  3. Samoihin aikoihin on aloteltu, minä ehkä hieman aikaisemmin. Ei tätä voi lopettaa.Kiitos vaan haasteista sinulle.Eikä muuta kuin jatketaan.
    Kiva kortti.

    VastaaPoista
  4. Olet kyllä mahtava korttien tekijä niin laadullisesti kuin määrällisesti! Ja samaan "5-vuotiskerhoon" kuulutaan :) Taas kerran pitää huokaista, että olisinpa minä ollut yhtä järjestelmälinen, että kaikki numeroituina ja kuvattuina...

    Ja kiitos, että tulit mukaan haasteeseen. Kortti on aivan ihku ihana ja runo suloinen!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Sanna...ai mä muka laarullinen...noh, kiitosta vaan palio kehuusta. Ny alakaan tekeen lisää ATC kortteja ..oli niin mukavat kehut :)

    VastaaPoista
  6. On sinulla mahtava korttikokoelma jo ja uusia tietysti syntyy koko ajan. Tuo numerointi on hieno asia myös ja itseäni harmittaa, kun vain silloin ihan alussa tuli numeroitua näitä kortteja.
    Monta vaihtokorttia oli sinultakin tullut minun korttipakkaan :) Kivaa on lukea näitä korttihistorioita.

    Pikaista paranemista. Itsellänikin on ronkka niin kipeä, että eipä pystynyt tekemään kuin puolen kilsan lenkin tänäänkään. Mutta koetetaan kestää näitä "ikälisiä".

    VastaaPoista
  7. Kiitos Selma! Ikälisät on kestettävä :)

    VastaaPoista

Leilamumma kiittää ja niiaa kommentistas!